16 juli

Dagen har varit väldigt lugn hittills och det måste jag säga har varit hur skönt som helst. Jag och Pierre vaknade hyfsat tidigt, sisådär drygt 09.00. Vi tog med oss täcke och kudde till soffan och kollade på 'Braveheart' och jag var ju såklart inte frisk idag heller så jag somnade efter en stund. Sov kanske en timme innan jag vaknade igen och började plocka undan här hemma. Sen efter att jag diskat så tog jag med mig gubben ut och gick en sväng, men han har ju så otroligt ont i sin axel så det går inte ens att gå promenad längre. Han ska i alla fall till läkaren på tisdag och jag hoppas verkligen att det går att fixa.
Nu har vi varit och handlat lite mat, men bara lite för vi tänkte att vi ska och stooooorhandla imorgon. Fylla upp frysen ordentligt. Ikväll ska vi göra kantarell-smörgåsar och jag längtar redan.
C-YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback