17 juli

Första inlägget idag. Ett sent inlägg. Men såhär är det;
Jag och P sa till varandra igår kväll att vi skulle gå och lägga oss utan telefoner i rummet, inget alarm eller liknande och det gjorde vi med vi vaknade hyfsat tidigt ändå. Direkt vi hade vaknat till och duschat så ringde M och sa att han ville att vi skulle komma direkt så det var bara att ställa in ansiktet i spegeln och fixa ett utseende och få styr på kalufsen man har, sätta sig på en buss till Lambohov och därifrån ta bilen ut till Tornby. Där ute så gick vi in på Ikea och käkade (för jag höll på att av hunger) sen fick vi grepp om lite ting inne i varuhuset innan vi tog oss ut. Efter denna tripp så gick vi till Maxi Ica och laddade inför STOOOORHANDLING. Vi tog med oss en extra stor kundvagn och det meterlånga inköpslistan och började jakten. Vi fick nog med oss det mesta innan korgen var full och det var dags att gå till kassan och betala. 2500 kr fick jag hosta upp för kalaset. Svettigt? -Ohja.
Nu har vi varit och lämnat tillbaka bilen och jag lämnade min man med en annan medan jag tog nyklarna och drog hem, ha ha ha. Skönt med ensamtid (sov jag får 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan).
Bestämmer mig nu för att svita om till mysdress och fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback