18 juli


DAGENS FRUKOST; Proviva Mango, smörgåsar och passonsfrukt.
Natten har varit hur bra som helst, eller ja, jag måste ha sovit jättebra för när jag skulle gå upp på toa inatt så var jag jättepigg och då måste jag ju ha sovit bra. Eller? Men det höll inte i sig så jättelänge för när P gick till jobbet och hade varit inne och pussat mig 'hejdå' så somnade jag om ett tag men vaknade en stund senare av att jag låg och grät. Drömt igen. Jag hatar det, jag gör verkligen det. Det är så hemskt.
Nu sitter jag i soffan och försöker få i mig lite frukost, det går ganska trögt men det går. Vädret är ju hur tråkigt som helst idag men jag ska faktiskt ställa mig och göra köttbullar i sås av köttfärsen vi gjorde igår, sen fryser jag in det så finns det och det är ju så gott.

Kommentarer
Postat av: M *

- mums!

2011-07-22 @ 14:53:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback