20 juli

Sorry för gårdagen men jag hade verkligen inte lust eller ork att sätta mig vid datorn. Jag kan i alla fall berätta vad jag gjorde igår.
TISDAG: Jag vaknade av att P kom in och pussade mig 'hejdå', vilket jag brukar göra så det är inte ovanligt. Det som var ovanligt var att jag var pigg och gick upp precis efter han åkt. Jag var pigg, men min näsa var tät. Tog mig lite frukost och satte mig och kollade på en film. Kollade på 'Step Up'. Efter det så började jag göra mig i ordning. Fixa ett ansikte, kamma kalufsen och komma på vad jag ska dölja min bleka kropp med. P kom hem vid 12.30 för vi skulle båda iväg till läkaren. Han hoppade in i duschen och gjorde sig i ordning coh sen drog vi. P stog först på tur för sin axel. Allt verkade till en början gå bra och vi trodde bara att det skulle bli en undersökning för det skulle gå så fort. Sen när han varit inne i tio minuter kom han ut och tog sig för axeln och då hade han fått bedövning för att sen kunna få en kortisonspruta och jag led verkligen med honom. Han fick sprutan och efter det hade han skitont, stackarn. Sen var det dags för mig så vi bytte vårdcentral och för mig gick det jättefort. 5 minuter så var det klart och jag fick recept på medicin som vi gick och hämtade. Sen gick vi hem och lagade lite mat och kollade på film och jag var så trött så jag somnade i P's knä.
Nu på morgonen har jag varit och lämnat ytterligare prover och jag hoppas på svar så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback