27 juli

Solen skiner, svetten lackar och kaffet smakar bättre än någonsin! Kan det bli bättre? Ja, om vädret får hålla i sig för en dag skulle jag ju bli ännu gladare. Kanske att jag vågar mig på årets första dopp. 
Samtidigt som jag sitter och skriver lyssnar jag på nyheterna och Norge har gått ut med en varning om bombhot och letar efter en psykisk sjuk man, en farlig sådan. Är det för att dom har blivit för försiktiga? Fast det är ju SÅÅÅ mycket bättre än att det ska bli samma utgång som i fredags. Kan fortfarande inte fatta det där. Det är mycket som har hänt dom senaste åren som jag knappt kan förstå. World Trade Center tycker jag fortfarande är helt sinnessjukt.
Något som jag också har fått otroligt stor respekt för är Emma Jangestig. Mamman till dom två barnen, Max och Saga, som blev av med sina små liv i dom så kallade Arboga-morden. Jag läser boken som handlar om det nu och den är verkligen fängslande, 'Varför gråter inte Emma?'.
Jag måste ju bara säga; VAD VA DET JAG SA?! Jävla jippo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback