3 juli

skönt att slippa behöva vakna upp till en mobil som ligger på golvet och tjuter. bara få sova ut och vakna av att den man älskar ligger och tittar på en, kärlek.
det dröjde inte länge tills jag och P tog med oss täcket och kudden och satte oss i soffan såhär en söndagsmorgon. jag kan motvilligt erkänna att vi fortfarande sitter mermysta i soffan.
under morgonen har jag i alla fall hunnit med att må illa och övervägt att gå och tömma magen, men som tur var gick det över. jag har även pratat lite med 'svärmor', A-L, om vad som komma skall. det är så kul när andra engagerar sig. nästan gulligt på något sätt.
nog om morgonen. P har satt på 'avatar' igen och nu ska jag också försöka att hänga med i denna låååånga film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback