6 juli


Min frukost.
Nu kan jag stolt ta att meddela att jag fick mina pannkakor igår. Det var ett riktigt 'halelulja-moment' som Kishti Tomita hade sagt. Jag trodde att jag skulle få stå och kämpa där för att dom där platta sakerna skulle hålla ihop när man ska vända dom men det gick ju super bra. Så bra att kylskåpet är länsat på pannkakor och jag förmodar att dom ligger i P's matlåda så jag får väl ställa mig och göra nya till mig själv om jag vill ha några idag.
När jag vaknade förut så tror ni inte att jag har blivit sjuk, sjuk på riktigt. Förkyld, ont i huvudet och feberkänningar. Jag som tänkte gå och träna idag, jag kanske gör det senare om jag piggnar till men nu ska jag bara kura ner mig i soffan, med ett avsnitt av 'Solsidan' och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback