uppdat. 1 juli

så här kul har jag när jag umgås med två grabbar som är intresserade av höööögt ljud.
nu har P kommit hem i alla fall, eller ja, han kom hem för typ lite drygt en timme sen. han kom hem till dukat bord så vi käkade lite fort innan M skulle komma. han ska hjälpa oss att installera nya tvn så vi kan streema filmer mellan datorn och tvn trådlöst. jag hoppas verkligen att det funkar så man kan kolla på alla dom nya filmer vi laddat ner. det är inte så kul att titta på film på datorn, lilla dataskärmen då.
innan P kom hem hann jag också att tvätta tills imorn, för då ska vi på kalas för L. han fyller 3 år, lillgrabben.
sitter i alla fall och kollar på när P försöker få nya hemmabioljudet fungera när han sätter på en film så M får höra hur det låter. grabbar, ha ha. sen sitter dom ju med varsin alkoholhaltig dryck i handen också, vilket inte jag gör eftersom jag inte får dricka och helt ärligt tycker jag det är otroligt skönt. jag slipper baksmällan så jag kan göra vad jag vill när som helst, det är det jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback