Uppdat. 13 juli

Sen sist jag visade mig här inne så har jag inte gjort så mycket. Sitter mest och tänker, det är mycket som snurrar i mitt huvud nu.
Mitt humör sviker och jag börjar svikta igen. Trodde det skulle lugna ner sig nu men där trodde jag fel. Tankarna som finns i mitt huvud vill jag inte ha där men hur gör man för att trycka bort dom? Jag skulle vilja ha en knapp, 'Delete', installerad som jag kan trycka på vid såna tillfällen. Ibland känner jag att jag inte räcker till. Jag kan försöka hur mycket som helst men det är fortfarande inte tillräckligt. Jag känner mig dum när jag visar känslor för det kan tas på fel sätt. Orden kommer ut fel ur min mun, jag menar en sak men säger en annan. Saken är nog den att jag inte vågar säga vad jag tycker och tänker längre. Men för vem? Mig själv?
Om jag fick den där 'Delete'-knappen så skulle jag nog ta bort tankar från många år tillbaka. Typ hela mitt liv, fram tills för 11 veckor och 6 dagar sen. Det var nog det bästa som kunde hända mig.
Jag känner för att bli den lilla tjejen i 'Värmskog' igen. Som utan problem kunde hoppa upp i någon vuxen människas famn när något gick emot mig. Bara låta tårarna rinna utan att känna mig dum. Jag längtar hem.
I'm clueless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback