Uppdat. 14 juli

Disken blev i alla fall gjord men nu finns det ny som jag tänkte att jag skulle ta tag i innan jag ska göra mig i ordning för natten. Sen har jag en otroligt trött pojkvän som ligger och sover precis bredvid mig i soffan. Tänkte faktiskt ta ett kort till er men det var alldeles för mörkt och jag vill inte väcka honom. Lille plutten. Så jag får väl fixa hans matlådor tills imorgon.
Innan han somnade så hann vi i alla fall att göra mat och kolla på 'Sommar med Ernst' tillsammans. Tända lite ljus och ha lite kvalitétsmys i soffan.
Jag hoppas verkligen att mitt öra är bättre imorgon så jag kanske kan ta mig iväg och träna. Jag har ju sagt att jag ska göra det hur länge som helst men när jag är frisk så blir det aldrig av och nu när jag är supersugen på att träna så blir jag sjuk. Det är så himla typiskt.
Nu ska jag väcka P med att ställa mig och diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback