Uppdat. 15 juli

Jag fick på näsan direkt jag bloggade om att det hade slutat att regna förut för det började ösa ner direkt. Det har slutat nu igen men det börjar nog snart igen så jag ska väl inte säga något.
Jag har duschat och det blev som jag sa, jag kliade sönder mina ben. Grannarna undrade väl vad jag höll på med här inne för jag skrek verkligen. Det kliar så panikartat, något jag aldrig varit med om förut.
Nu sitter jag i alla fall och tittar på 'Bachelor'. Något som jag följt ända sen det började och nu visas det allra sista avsnittet. Det ska bli spännande att se vem han väljer.
När jag sitter och tittar på programmet plockar det verkligen fram min egen kärlek till Pierre. Jag sitter och tänker på honom under hela avsnitten och på hur otroligt kär och förälskad jag är i honom. Jag är den lyckligaste kvinnliga varelse som vandrar på denna jord när jag är i hans närhet. Jag är så glad att jag är hans och över att han är min.
Pierre Lindstam. Han är underbar
Pierre och jag. Utanför Naturhistoriska Riksmuseét.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback