Uppdat. 15 juli

Sitter i soffan och har nyss skrattat till 'Wipeout'. Jag förstår inte att det kan vara så roligt när folk gör sig illa. Fast dom gör sig ju inte illa allvarligt och det känns ju lite bättre att veta när man sitter hemma framför tvn och viker sig dubbel av skratt.
Pierre har i alla fall kommit hem, eller ja, det var ett tag sen men jag fick skratta med honom. Alltid lika kul. Jag hade hoppats på att det kanske kunde få vara lite sol imorgon så man hade kunnat åka iväg och bada men det är klart att det inte går för Mr. Väderlek. Visst, det ska inte regna men jag vill ju ha den där gassande solen, så man kanske kunde få lite färg medan man leker i vattnet. Jag ska ta med Pierre ut på en promenad runt ån imorgon vill jag lova.
Nu ska jag kika på 'Halv åtta hos mig' innan jag ska ta med mig min man och inhandla pizza till fredagsmyset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback