Uppdat. 15 juli

Ja, jag kan ju lova att jag somnade om i alla fall men det var nog välbehövligt eftersom jag sov så länge. Nu när halva dagen är borta hoppas jag på att jag är frisk imorgon så det har varit värt det.
Jag vaknade ju faktiskt för en timme sen så jag har fått mig mat nu och snart väntar duschen så jag kommer väl spendera resten av dagen med att klia sönder mina ben. Tur att jag ska till läkaren på tisdag säger jag bara för jag orkar inte få dagarna förstörda av att det kliar tills jag gråter.
Det har i alla fall slutat att regna men det är grått och tråkigt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hade tänkt att gå in till stan men det väntar jag nog med tills P har kommit hem. Det är bra så jag har bärhjälp, ha ha ha.
Nu ska jag gå och diska, bädda och duscha innan jag kan slå mig ner igen. Det erbjuds mycket i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback