Uppdat. 16 juli

Pierre dammsuger. Och han gillar att göra det. Förstår inte. Vi har en ny dammsugare så det kanske är därför men jag förstår fortfarande inte. Jag klagar inte för då slipper jag. SKÖNT.
Istället för att dammsuga så fick jag ställa mig och rensa lite svamp tills vi ska göra smörgåsarna och det har inte jag något emot. Medan jag gör detta springer jag också fram och tillbaka till vardagsrummet för att titta till hur det går för svenskarna i fotbollen. Det gick ju jättebra men nu har Frankrike lyckats kvittera och jag stod och ryckte och slet i mitt stackars hår och skrek. Hoppas bara Sverige orkar. Kör nu, tjejer!
Nu är det dags för kantarellsmörgåsarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback