Uppdat. 20 juli

Pust. Nu har vi varit ute och gått. Det var skönt men det var kvavt ute, liksom nästan jobbigt att andas. Nu är det gjort i alla fall och i morgon kanske jag kan ta mig iväg och träna. Jag har varit jättesugen på det idag men jag har liksom inte hunnit. Imorgon har jag också fullt upp men det är bara på förmiddagen så hinner nog. Det ska bli skönt sen när jag väl är i gång.

Jag har kommit på vad min största rädsla är. Vatten. Kan ni tänka er något som kan vara så vackert också kan vara så skrämmande. Jag kom att tänka på det här om dagen när vi kollade på den gamla godningen 'Titanic'. Då tänker ni; 'Vem blir inte rädd för vatten när man tittat på den filmen?' Det är klart att man blir rädd när dom åker på isberget och sjunker sakta men jag har funderat. Jag har funderat jättemycket verkligen och jag är rädd, riktigt rädd för vatten. Jag har inte ens vågat bada i badkaret som jag har här i lägenheten. Alltså, jag vet inte hur jag ska kunna förklara men jag har verkligen stor respekt för vatten. Vad det kan ställa till med. Jag har redan nämnt en stor händelse, 'Titanic', och jag kan även nämna 'Tsunamin' som också var en stor händelse. Senast var det väl 'Fukushima'. Usch, vad som kan hända. Ett vattenfall som kan vara så vackert, rofyllt och bara helt underbart och sedan vända och bli något så hemskt och orsaka så mycket skada. Hur många har bara inte drunknat under åren? Vågar inte ens tänka på antalet. Vatten. Det är min största rädsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback