Uppdat. 21 juli

Nu är jag trött, riktigt trött. Det känns i hela kroppen, från topp till tå. Dagen började med att man liksom var så nervös att man kunde varken sova (jag var trött) eller äta (jag var hungrig). Till slut var jag ju tvungen att tvinga i mig mat, det var inte gott men magen blev full. Duscha gjorde jag också och då började det ju såklart klia på kroppen även fast jag har tabletterna som ska hjälpa men den gravidklådan jag har åkt på är ta mig tusan inte av den vanliga sorten. Sen blev det stressigt med att göra sig iordning men att välja kläder har blivit hur lätt som helst för det är inte mycket min garderob erbjuder som jag kommer i längre. Sen var det bara att börja traska upp mot US och hur det var därinne har jag ju redan berättar om hur det var. Något av det bästa och värsta jag varit med om. När vi kom hem var jag astrött och somnade till i soffan innan vi gick till affären och handlade lite innan vi började med maten. Lövbiff och klyftpotatis stod på menyn.
Jag har varit jättestressad och nervös hela dagen och nu när ultraljudet är över så går jag hela tiden och tittar på bilderna just för att se att det verkligen är sant det jag gjort idag. Det verkar det ju vara som tur är. Håller på att däcka här framför datorn så jag får kila in till sängen för att sluta mina cementblock till ögonlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback