Uppdat. 22 juli


Nu sitter jag med rumpan i soffan, IGEN. På dåligt humör, IGEN!
Jag har nyss kommit hem efter att ha varit hos M och A i några timmar och fått prata ur mig lite skit. Den 'så kallade' sambon jag har kom in genom dörren, gick in i duschen och drog sen igen och han är inte hemma än. Stolt. Ska bli skönt att han ska iväg och jobba igen i morgon.
Jag kände att jag behövde komma ifrån den bostad jag har så jag tog bussen och åkte som sagt till M och A. När jag kom dit så tog vi oss en varsin kopp kaffe (och så gott det var!) innan vi gick ut och gick. Vi gick ända ut till ett ställe där jag bodde i två omgångar, en månad i taget men namnet ska vi inte nämna. När vi hade varit ute ett tag och M fick ont och mådde konstigt så gick vi hem till henne och käkade lasange. Efter det så tog jag min påse med kläder jag fått av henne och gick till bussen och nu är jag hemma igen. 
Jag ska väl försöka hitta en lägenhet nu också, så har ni en i bakfickan, i lager så hör gärna av er till mig! Uppskattas. Jag skulle vilja ha en tvåa i ett lugnt och skönt område. Vem vet, kanske hamnar i Karlstad så småningom igen. Vore kanske skönt eftersom jag har familjen där, dom skulle säkert uppskatta det. Jag Vill ha något eget, något där jag kan göra vad jag vill utan att det skriks, tjatar eller gnäller. Just nu är det prio två, efter bebisen i magen såklart. Puss på den!

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Det är en bloggdesign utlottning på bloggen! Kika gärna in och se om du är intresserad av den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback