Uppdat. 26 juli


Sist jag satt här var jag mätt. Nu är jag hungrig. 'Ät då!' -tänker ni, men jag tänker inte göra det. Jag ska vänta på att min man kommer hem för att jag vill äta tillsammans med honom. 
När jag var på 'Priso' och 'Klippet' så köpte jag bara massa strunt. En pärm till våra räkningar så jag håller ordning på dom. Sen kollade jag på present till mammi och jag hittade en som jag tror att jag ska köpa. Inget stort men den var lite tjeck (cool/frän). Kan ju inte säga vad det är än, för vem vet om min mamma läser min blogg?
Sen när jag kom tillbaka hem så började jag med maten. Idag var jag väldigt effektiv och gjorde två 'olika' laxrätter. Potatis och laxpanna. Jättegott. Laxpanna gör man på så vis att man bara steker upp lite lax som man skurit i tärningar och sen blandar man i något som heter 'Skagen-panna' som man köper i en vanlig matäffar, låter det koka i några få minuter och vips så är det klart. Sen gjorde jag bara potatismos (HEMMAGJORT!) och laxfileér i micron. Två maträtter klara och står nu och väntar på att gubben ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback