Uppdat. 27 juli

Mätt och belåten sitter jag i soffan, lyssnar på musik, löser spindelharpan, kollar på 'city akuten' och skriver blogg. Det kallar jag att ha många bollar i luften. Samtidigt som jag gör detta har jag också det största leendet som ligger på mina läppar och vilar. Det har det gjort sen klockan åtta i morse. 
Solen skiner fortfarande och det verkar som att jag ska få min vilja igenom idag. Det vankas bad. Ska bli skönt att komma ifrån det här dårhuset där det körs lastbil och tycks synd om hit och dit. 
Nu har jag annat för mig. Peace.

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vinnaren av den senaste bloggdesign utlottningen är nu publicerad! :)

2011-07-27 @ 22:36:45
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback