Uppdat. 3 juli

För gamla minnens skull, älskling.
Ja, då sitter man här igen men nu kan jag i alla fall meddela att jag och P har kollat klart på 'Avatar' och den var ju bra. Det kändes inte som att den var 2 tim och 30 min drygt, verkligen inte. Den var verkligen sevärd!
Förut så tog vi en liten paus i filmen och då zappade jag runt lite på tvn och hamnade på 'svtB' där 'Pingu' visades och mina tankar gick direkt till L och han är ju lika gammal som min egna systers barn och som jag saknar alla där hemma. Jag saknar mamma I, hennes mat och hennes kloka ord. Jag saknar pappa M, hans snarkande i soffan och hans skämt som bara han skrattar åt. Jag saknar min syster M, hennes 'klagande', hennes sambo O, hennes två barn N och A och hennes hund S. Jag saknar min bror P, hans snabba 'Hur mår du?', hans sambo E, hans tre barn M, R och O, hans hund S och alla andra djur. Jag saknar min bror J, hans kloka ord om hur man ska klara sig här i livet och hans dotter S. Och jag saknar min bror F som är mitt allt här i livet. Jag älskar honom mer än ord kan beskriva. Vi har inte så bra kontakt och har heller inte haft det under det senaste året/åren, men jag vet att han alltid kommer finnas där. Jag skulle kunna gå genom eld och lågor för honom. Mitt hjärta.

Nu sitter jag vid matbordet och plippar på datorn medan P står och gör kvällsmat och han ska bjuda på varma mackor, yamie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback