Uppdat. 4 juli

Återigen vid datorn. Det erbjuds mycket att göra i denna staden men det är alltid något jag inte vill göra själv.
Jag har i alla fall varit ute och träffat M i några timmar. Vi gick runt och kollade på bebis kläder, barnvagnar och allt som hör därtill. Det köptes korv för att M blev hungrig. Hon köpte även en lampa och grytvantar. Jag som bara gick med och kollade blev såklart dundersugen på att shoppa men jag får hålla mig och sen när jag får pengar ska jag hålla i dom. Nu ska det sparas. Efter några timmar kom hennes kille A och dom skulle göra något ärende och då såg jag att klockan redan hade hunnit bli 15.30 så jag passade på gå hemåt när min efterlängtade P snart skulle komma hem.
Jag hann diska upp innan han ringde och sa att han skulle bli lite sen för att ett jobb var tvunget att blir klart men nu är han äntligen hemma. Sitter i soffan nu och pratar om dagen med P och sen får vi se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback