Badtjej

Varje kväll stoppar jag ner min lilla lortgris i badbaljan så hon får plaska sig trött.
Något Alva älskar är att bada. Hon skulle kunna sitta i timmar och bara skratta!
Att något som vatten kan vara så kul!



Alva ligger äntligen nedstoppad i sängen med näsdroppar i snoken och Alvedon
i kroppen. Hoppas att lillsnorklan är bättre imorgon!
Ikväll har hon varit som en liten klängapa. Jag har inte fått haft mina armar ifred ALLS!
Så fort jag satt ner henne gallskriker hon tills jag tagit upp henne (förutom när hon badade).
Snart sover hon och jag kan äntligen andas.

Idag har vi även varit på BVC och Alva är nu 9278 gram tung och 71 cm lång.
Läkaren var också där och kikade men hon hade inget att klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback