Bebislek

Idag tog jag och Alva en välbehövlig sovmorgon.
Klockan var så mycket som 10.34 när jag tittade på klockan första gången.

Vid lunch kom Patrizia och Tindra på besök.
Även Marie (min syster), Ola och deras Leo kom och hälsade på!
Lilla Leo "fyllde" en hel vecka idag. Tänk att Alva varit så liten en gång!
När Alva vaknat så satt hon och Tindra länge och tittade på varandra.

Sötfisarna! ♥
 


Jag och Alva har precis kommit in efter att ha varit ute i regnet tillsammans
med Nathalee och Nicole. Till min glädje fick jag med mig tre böcker hem för
endast 50 kr. Lycka i ett väder som detta!







Kommentarer
Postat av: patrizia-mamma till lilla tindra!<3

Underbara! Snodde även bilderna ;)

Svar: Det fick du! :-)
izabelladanngren.blogg.se

2012-08-30 @ 17:35:29
URL: http://www.patriziatrygg.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback