Mitt i flytten

Hej ännu en gång!
Nu har jag och Alva flyttat och kommit i ordning så gott det går än så länge.
Bara lite smått som fattas. Har en känsla att det kommer bli super!
Jag har målat om hela lägenheten alldeles själv så min rygg säljer jag till ett lågt pris.
Snart, snart har jag det som jag vill.




Med Alva har det hänt riktigt mycket sen sist. Tänderna är sylvassa och fler är påväg!
Hon sitter själv. Hon är helt över till fast mat förutom vällingen innan läggning.
Lägger jag fram min hand framför henne så klappar hon.
Hon härmar så mycket att hon säger både hej och buu. Hon har lärt sig att spotta så maten flyger.
Min lilla ängel är inte så liten längre ♥
Ett drygt halvår har redan sprungit iväg. Vart tar tiden vägen?

Nu ska jag skärpa mig och bli bättre med bloggen igen, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback