41 veckor som gravid

Dagen till ära har jag ju varit gravid i hela 41 VECKOR. För mig är det alldeles för länge.
Jag hade hoppats på högst 40+5, men det är bara att bita ihop.
Jag kan ju liksom inte göra så mycket åt det.
Jag bara hoppas på att lillfisen där inne bestämmer sig för att komma ut
till sin mamma och pappa snart då vi storknar av längtan!
image description

Just nu står maten i ugnen och jag väntar med spänning! Jag hade laxfileér upptinade så jag slängde ihop lite av det som fanns hemma i kylen till en sås och TJOFF in i ugnen. Ni ska få höra om hur resultatet blir sen när jag och P smakat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till nu Bella:)



Ses i värmskog snart hoppas ja!

2012-02-01 @ 22:23:26
URL: http://sannsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback