Ännu en vinter

Nu är jag tillbaka efter att ha varit ute på en kort promenad. Jag följde P till gymmet för att få lite luft men gick sen hem igen. Jisses, va kallt det var ute! Termometern visade -10 grader men med tanke på att det blåste på ganska bra så kändes det som -20, m.i.n.s.t.
Jag väntar på att mitt ansikte ska tina upp så ska jag börja dammsuga här hemma.


Jag är sugen på att baka. Typ cupcakes eller liknande då dekorationen är lite 'pillig'.
Sånt tycker jag är superskoj!
Jag vill ha något speciellt att baka till, inte bara för att jag ska äta. Haha.


Kommentarer
Postat av: matilda

Lider med dig Bella! Vet hur hemskt det är att gå över.. Håller tummarna för smärta inatt! :) Lycka till när det väl drar igång, detta klarar du galant :)

2012-02-02 @ 22:45:06
URL: http://meklow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback