Badar i presenter

Nu har min mamma Inger och min syster Marie åkt hem och jag saknar dom r.e.d.a.n!
Vi planerar inför nästa gång vi ses som lär bli till påsk då jag och min lilla familj ska besöka Värmland.
Lilla Alva har blivit hur bortskämd som helst av alla. Presenter medskickade från grannar,
så snällt! Alva hälsar tack.

Babygym från mormor och morfar



Amningskudde från mormor och morfar



Två bodys och ett par byxor från mormor och morfar



Skallra från mormor och morfar



Hängsmycke med februaristen från Alvas kusiner, moster och Ola



Klänning och byxor från kusinerna, moster och Ola



Snuttefilt från grannarna Gunnel och Kjell



Tre bodys från Gunnel och Kjell



Body, byxor och strumpor från grannarna Sara, Anders, Emma och Karl



Nu sover min skatt men jag ska bjuda på en bild när hon inviger gymmet. Det ska bli superkul att se hur hon reagerar på alla hängande ting då hon blivit mer fokuserad med blicken.

Tack för alla fina presenter återigen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback