BF +7

Hej fina ni! ♥

Morgonen har börjat på allra bästa sätt. P är hemma och har legat och sovit på mitt bröst en stund innan vi gick upp, supermysigt. Dock bara för en stund då jag har en bebis i magen (ja, den är kvar!) som hatar när jag ligger på rygg. Då blir det liv där inne, som en rockkonsert! 

Det enda som rör sig i mitt huvud nu sen vi var hos barnmorskan är att jag är stressad över det möjliga igångsättningen. Usch, jag vill inte. Jag är ändå inte mest rädd för smärtan, att jag vet när den ska komma utan det är för alla extra gynundersökningar som då kommer att göras. Det är något jag alltid får ångest för, jag hatar dom.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vill bara önska er all lycka inför vad som komma skall!

Jag och min sambo väntade själv barn i maj, men det hela slutade tyvärr i ett MA i vecka 15. :(

2012-02-01 @ 11:16:59
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Det kommer gå jätte bra ska du se. Bebis kommer säkert innan igångsättningen, vi får iallafall hålla tummarna för det. Tänker på dig ofta och hoppas verkligen lillen vill komma ut typ nu:)

Kramar<3

2012-02-01 @ 12:57:56
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har! =) Läget idag?

2012-02-01 @ 17:18:56
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: Sofia

Extra gynundersökningar är det sista du kommer tänka på när det väl är dags!!! ;) just då är det mest privata allmän egendom och det är bara hänga på!

2012-02-01 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback