Farbror Blå

Nu är hela familjen hemma igen. Vi har varit igång ända sedan Pierre kom hem från gymmet.
Vi har varit och besökt Farbror Blå (läs: Polisen) och fixat ett nytt id-kort till Pierre då han blivit av med sitt. För att han ska få skriva på faderskapspapper måste han ju kunna legitimera sig så det har vi gjort idag efter mycket om och men. Nu är det bara att vänta tills det är klart. 

Alva har varit jättesnäll som vanligt och sovit i vagnen hela tiden. 
Något hon har börjat med är att ge ifrån sig jätteroliga ljud. Både jag och Pierre tycker det är sött men vi kan ändå inte låta bli att skratta. Hon låter som en liten gris ibland. 

Jag ska faktiskt lägga mig och vila nu när Alva är mätt och sover på pappas bröst. Min rygg är paj efter dagens promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback