Just nu:

Jag sitter och äter igen samtidigt som jag påminner mig själv om vad fort tiden har gått och går! Jag tycker inte det var alls längesen vi plussade på stickan, gjorde första ultraljudet, flyttade och nu är vi här, med en bebis i våra liv. Jag hoppas verkligen att tiden inte kommer gå lika fort sen när lillfisen är ute! Då kommer jag inte hinna med ju. Gäller att njuta.
Det är redan 2a februari dessutom. Vart tog januari vägen? Dagen till ära fyller min kära mor 44 år! Grattis till henne. Blivande mormorn! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Tiden kommer inte sakta in. Vår lille tös är två veckor idag och har redan hänt en hel del. Nu vill jag se din lille plutt så se till att åka till förlossningen nu;P Vad tror du att det är för en liten som ligger där inne? Tjej? Kille?

Kramar<3

2012-02-02 @ 12:58:23
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback