Att vilja

..är inte samma sak som 'jag ska'. Viljan att föda, att få värkar som gör o.n.t, är SÅ stark. Jag vill riktigt onda värkar, jag vill få skrika att jag inte ska ha fler än ett barn. Jag vill ha allt detta just för att få den där första, speciella stunden med mitt barn, mitt kött och blod ♥

image description

Nu sitter jag här igen med magen full av mat. Jag älskar det. Speciellt känslan av när jag själv har lagat det från grunden och det blir underbart gott. Tyvärr har jag ju inte så mycket plats i magen som jag kanske skulle önska. 
Nu ska jag höja volymen och hoppa in i duschen för att sen måla naglarna som inte hunnit bli gjort än. Det bästa är att jag får spela vilken musik jag vill nu när jag är ensam hemma för stunden!

Lånad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback