Bedtime.

Mätt och belåten är jag. Det blev inte den maträtt som jag hade tänkt idag men något liknande då vissa mejerivaror var slut. Huvudsaker är att det gick att äta och att vi blev mätta. Lyckat så långt.

Jag är alldeles strax klar med tvätten och anledningen till att det tagit så lång tid är att ena tvättmaskinen där nere är trasig och har varit ett tag. Jag funderar om dom verkligen sagt till hyresvärden. Kanske ska ta saken i egna händer?

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag kryper ner i nytvättade sängkläder och slår igen mina två blå.
I morgon kommer dagen troligen bli otroligt lång då jag inte ska jobba. Kommer lägga all min energi jag äger och har på att plugga. Nu ska jag bli bäst i klassen!


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg. Inlägget dyker nog upp när som!! ... Det strular lite hos blogg.se just nu så håll koll på min blogg!

Nu vet du iaf att jag har utsedd vinnarna ;)

Kram!

2012-01-09 @ 23:35:12
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.25

Ingenting är väl så skönt att krypa ner i en renbäddad säng! Hoppas du sov gott :-)

2012-01-10 @ 09:27:11
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback