BF +1

God morgon fina ni! ♥
Sitter i morgonrock och myser. Jag är S.Å trött. Jag kan inte sova på nätterna alls, har verkligen jättesvårt att somna och när jag väl gör det störs jag av att jag är ständigt kissnödig. Sen vaknar jag runt 04-05, kissar och sen kan jag inte somna om så jag får ligga och lyssna på min man som ligger och sussar så gott. Orättvist. Kanske är det för att jag blir så anfådd när jag ligger ner? -Känns som om jag åkt Vasaloppet två gånger varje gång jag vaknar. Snart är det över och jag ska få min välbehövda skönhetssömn!

Idag är bebisen i magen på reservtid. Dessa dagar jag kommer 'gå över' kommer bara att vara en ständig väntan. Ändå så är jag lite glad att hon/han inte kommit än då vi ska storhandla idag så allt är påfyllt tills bebisens ankomst. Jag ska hämta mannen från jobbet när han slutar och sen ska vi fylla kundvagnen. Nu är det dags för en dusch och en (läs: flera stora) kopp kaffe så jag piggnar till.

Jag har fått en kommentar om namn, om vi tänkt på namn. I början/mitten av graviditeten tänkte vi jättemycket på namn, noga och fram och tillbaka. Vi var superbestämda på att vi skulle ta reda på könet och sen klura ut ett namn så vi kunde kalla magen något. Sen när vi väl va på ultraljud efter ultraljud och lillfisen vägrade sära liiiite på benen så vi kunde se var det var för filur så har det lagt sig med den 'oron' som fanns just för namn. Nu är vi glada för att vi inte vet vad det är för någon som ska kika ut, det gör oss bara mer nyfikna och längtan blir större. Visst har vi både några killnamn och tjejnamn på lager men jag tänker inte på det. Jag vet att när bebisen kommer komma ut så kommer vi att se vad det är för någon, vilket namn som passar :-)

Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Det med namn ska man nog inte vara så bestämd med så tror ni gör helt rätt. Vi hade också några namn på lager men tänkte hela tiden att vi får se vad det är för en krabbat som tittar ut och bestämma sen. När våran tös kom ut va det inget klockrent namn som fastnade men vi återkom alltid till ett och kände på det namnet dom första dygnen och nu känns det helt rätt. Hon känns som en liten Ebba:)



Lycka till och hoppas eran lille snart vill titta ut:)

2012-01-26 @ 11:47:54
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback