BF +2

Dag 2! Jag hoppades på att aldrig behöva uppleva denna dagen men lillfisen
trivs som fisken i vattnet i magen!
Jag hoppas du kommer ut snart för jag vet att vi kommer ha det så mycket mysigare utanför magen, min skatt! ♥



Ja, jag är vaken supertidigt! Jag brukar visserligen vara vaken vid denna tid men aldrig gå upp. 
Vi va ju som sagt och storhandlade igår och det gör jag aldrig, A.L.D.R.I.G mer som höggravid. Jag har ont i precis hela kroppen idag. Fötterna värker, jumsken är totalt paj, ryggen trasig och hela kroppen känns upp och ner. Till min stora lycka så har jag ju idag tvättid och ska 'boa' (läs: storstäda) ordentligt med denna underbara kropp. Jag ska trotsa varenda kroppsdel, skita i att det finns hiss och springa i trappor hela dagen. Här ska det födas unge inom kort!

Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Tack så jätte mycket:)

Är så nyfiken på vad du bär på för en så skynda dig nu;P hehe ne men ta det så lugnt du kan för energin behöver du verkligen sen. Lycka till sen när det är dax!:) Kram

2012-01-27 @ 10:03:06
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/
Postat av: Karolina, gravid i v. 35 ♥

Hoppas hoppas bäbis kommer ut idag!

Lycka till ♥

2012-01-27 @ 10:09:02
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback