BF +5

God morgon! ♥
Ingen bebis och jag HATAR rubriken så innerligt. Någonstans känns det ändå så overkligt att jag om några timmar skulle i själva verket kunna ligga uppe på förlossningen med värkar och bebis på gång. Dock tror jag inte det händer än. Lillfisen verkar ha det bra där inne.
I natt har jag fått en hel natts sömn (förutom två toabesök) och det har varit underbart! Fler sådana nätter vill jag ha. Jag behöver dom om inte annat.
Denna måndag har jag absolut inget planerat, lite samtal som ska göras men inget annat. Tråkigt då dagen ofta går så sakta och jag vet att jag bara kommer gå och känna efter värkar som aldrig kommer.
Jag har en sambo som ringer varje dag efter frukosten då han jobbar. Han frågar efter värkar, vilket jag inte har, men han frågar en gång till för att vara på den säkra sidan. Han längtar grymt mycket efter vår skatt och lider verkligen av dessa extra dagar, stackarn.

Så här mysigt har jag det med tända ljus en måndagmorgon.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback