Constant waiting

Risgrynsgröten ligger i min mage och nu är jag mätt. I.g.e.n. Jag har blivit väldigt hungrig dom senaste dagarna. Äter konstant men det behövs nog med tanke på vad kroppen förbereder sig för. 

Måndag och solen skiner. Orkade jag så skulle jag gå ut och gå men krafter till det finns inte. Det är synd för idag är det verkligen superfint väder. Extra fint blir det eftersom det ligger lite snö på marken och glittrar. 

Självklart har jag fastnat framför tvn och bara måste kika klart på ett program innan jag kan göra något annat. När det är slut ska jag börja med maten. Idag bjuds det på biffar, potatis och löksås. Något jag helt plötsligt blev väldigt sugen på. Tillsammans med lingonsylt är det ju underbart. Så länge det är hemmalagat, det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback