Enbart sömn på schemat.

Det blev som jag trodde. Inget handlande idag inte, håller på att gå vilse i min egen hjärna. Köttfärssåsen är gjord och ligger i magen sen ett par timmar tillbaka.
Jag satt nyss och funderade på varför jag inte orkar hålla ögonen öppna utan sovit från maten och fram tills nu i två omgångar, men jag kom på mig själv. Det kanske inte är så konstigt att jag är trött när jag är d.u.n.d.e.r-förkyld, höggravid och har jobbat en hel dag? Vad vet jag.

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara-med bebis i magen

Klart du är trött då, man FÅR va trött då och sova bort hela dagen om man så skulle vilja. :)

Krya på dig och ta det lugnt, samla kraft tills bebis ska komma.

Åt också köttfärssås idag så nu är jag riktigt mätt och glad! Sköt om dig och magen!

2012-01-02 @ 23:52:49
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback