Fullt upp.

Bättre sent än aldrig.
När jag kom hem från jobbet så var det bara att sätta igång med dagens sysslor. Till att börja med var det tvätten som skrek efter ett varv i tvättmaskinen och jag håller fortfarande på med detta.
Av min underbara chef fick jag idag ett överkast och gardiner i en jättefin korallgrön färg som jag har lagt och hängt upp på sin plats i sovrummet och det blev superbra!
Nu har jag nyss kommit hem från affären och håller på att göra lite mat som idag fick bli senare än senast, men vi får mat i magen i alla fall.

Här är den underbara Cash jag fick umgås med idag.


Kommentarer
Postat av: Fоtомояsan

så fin =)

2012-01-10 @ 10:32:32
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback