Handbolls-em.

Handbollen var otroligt spännande. Vilken succématch att visa på tv, hur underhållande som helst! Synd bara att grabbarna inte vann, men oavgjort är ju så mycket bättre än förlust.

Tvätten är klar och jag har fått dagens dos av doften. Jag ska bosätta mig i städskåpet. Jag lovar att jag inte ska äta varken tvättmedel eller rengöringsmedel.
Jag har också hunnit köra ett varv med dammsugaren så här på kvällskvisten då en tallrik gick i tusen bitar. Suck.

Sitter för tillfället och tittar förmodligen på världens sämsta film, The Happening. Nej, inget i min smak. Dock säger P att han ska tvinga sig själv att se klart den bara för att han vill veta hur den slutar.

I morgon är jag ledig och jag vill verkligen inte vara ledig. Jag klättrar på väggarna efter 10 minuters rastlöshet. Vad ska man hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback