Hur går det till?

Jag är hemma från jobbet och ha varit det i ca en halvtimme. På den halvtimmen har jag hunnit få i mig mat och slängt i första maskinen med tvätt. Inte illa pinkat om jag får säga det själv!

Förhoppningsvis var detta den sista dagen jag jobbade på ett bra tag. Nu vill jag ha bebis. Jag vet att jag dock kommer bli uttråkad här hemma efter en stunds mammaledighet så jag kommer få lära mig att ha tråkigt, det är en sak som är säker. Jag ska kolla upp om det finns några mammagrupper och liknande jag kan roa mig med om dagarna. Jag har ju alltid bebisen så jag kanske inte bli så rastlös, om jag blir det så kanske det blir på ett positivt sätt. Om inte, hur ska det det gå?

Nu ska jag faktiskt ta fram skolböckerna innan jag går ner och byter maskin. Jag ska plugga som tusan i helgen, jag ska bli klar! -Om jag inte fastnar i tvättstugan där det nu luktar så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback