I fullmånens sken.

God morgon bloggen! ♥

Jag har idag fått en lite sämre start på dagen, jag har nämligen vaknat upp med huvudvärk. Frågan är om det är med fullmånens hjälp? Har vaknat ungefär t.i.o.t.u.s.e.n gånger i natt och haft lika svårt att somna om varje gång och när jag väl sover, sover jag otroligt lätt så jag vaknar varje gång jag ska vända på mig. Suck, men det är bara att bita ihop.

Idag är det dags för lite jobb igen. Jag måste säga att jag har ett underbart jobb då jag kan bestämma mycket vad gäller både dagar och tider själv. Lite ströarbete som ger välbehövliga pengar på kontot nu innan bebis är här. Jag har tänkt att jag ska jobba ända fram till förlossningen då jag har ett såpass bekvämt jobb. Det första jag ska göra när jag kommer till jobbet idag är att gå ut och gå med världens bästa hund, Cash. Lycka uppstår när det också är underbart väder ute.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag vaknar till innan dagen börjar på riktigt!
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Va gärna med och tävlar om dagens blogg hos mig om du känner för det! (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-6.html

2012-01-09 @ 19:34:22
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback