I väntan på bebis.

20 januari, det betyder 5 dagar kvar tills lillfisen är beräknad att komma.

Klockan är nu 06.54 och jag sitter och frågar mig själv varför jag är vaken. Jag har varit vaken sen 04.48 och sista gången jag kikade på klockan innan jag somnade i natt var den 01.36. Det sägs att kroppen förbereder sig självt inför en förlossning med mycket sömn och säger i från när den behöver vila. När säger min kropp i från då? -Jag kan inte sova på nätterna och jag är den som fortfarande jobbar för att jag klättrar på väggarna av rastlöshet. Mycket konstigt.

Nu ska jag äta en mini-frukost innan jag lägger mig och vilar en stund innan det är dags att gå upp till jobbet igen, även fast jag inte är trött..


Kommentarer
Postat av: anne

pappa och jag önskar dig lycka till och hoppas att allt går jättebra. kram från oss båda två.

2012-01-20 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback