Inställd klass.

Idag var vår klass med S inställd på grund av att han var sjuk. Tråkigt nog. Jag som inte hade kollat min mejl på hela dagen gick så klart dit (som tur var har jag bara en promenad på 2 minuter dit) men möttes av M som då meddelade att han var sjuk så det var bara att vända på klacken och traska hem igen. 
Jag tänkte att när jag ändå hade spenderat dryga tre timmar i en lektionssal om inte S hade varit sjuk så kunde jag lika gärna sitta hemma och plugga så sitter här med datorn och boken i högsta hugg. Måste lägga ner lite mer tid på pluggandet nu när kursen snart är slut och vi har hur mycket inlämningsuppgifter som helst. Vem vet när lillfisen bestämmer sig för att komma och när han/hon är här kommer det inte finnas mycket tid till plugg antar jag.

Förresten, med 14 dagar kvar till bf, vilket datum tror ni att min lillfis har bestämt sig för att komma? :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback