Isvatten & rengöringsmedel.

Hej bloggen! ♥

Idag är det fredag och inte vilken fredag som helst utan Fredag den 13e, den så kallade otursdagen. Än så länge har jag inte stött på någon otur men dagen är inte över än. Jag har nyss kommit hem efter att ha jobbat sen 07.00 imorse. Hoppas på att jag efter den tidiga uppstigningen klarar av att sova en hel natt.

Jag har fått mina cravings nu som alla har pratat om. Att alla gravida får cravings och fastnar för något var tydligen något för mig också. Isvatten är en av dom två sakerna jag fastnat för. Eller jag vet inte om det är isen. Jag älskar att äta upp den, bita i isbitarna. SÅ GOTT! Rengöringsmedel och tvättmedel är det andra. Hur gott luktar det inte? Jag skulle kunna flytta in i städskåpet just nu känns det som. Städar och tvättar allt lite extra, letar efter något att städa och tvätta lite extra bara för att det luktar så gott. Jag bara älskar det.

Sen vill jag tacka för dom fina kommentarerna jag fått/får. Det är riktigt skönt att få veta att jag inte är helt av banan när jag känner så här. Ni är så fina!

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Isvatten är ju i ala fall ganska nyttigt, mamma drack Coca cola :)

Jag hade aldrig några såna cravings....

Men du, smaka inte på tvättmedlet, det kan inte va nyttigt :)

Kram!

2012-01-13 @ 16:11:02
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback