Jag ser det snöar!

Hej fina ni! ♥

Vi har startat upp dagen med en extra timme i sängen i varandras armar och kikat på ett avsnitt av 112 - på liv och död. Sitter nu och kollar på masstarten där vi försöker att heja fram Sverige till en pallplats.
Något som gjorde mig på extra bra humör denna dag var att det snöar utanför fönstret och jag som har mitt barnasinne kvar blir genast sugen på att ge mig ut i backen med en pulka som sällskap!
Snart blir jag ensam i hemmet för någon timme då gubben ska gå och träna och även fixa biobiljetter tills senare idag så vi får någorlunda bra platser. Jag tänkte då att jag skulle höja volymen här hemma, rejält, och ställa mig i en lång, varm dusch, färga ögonbrynen och ta hand om mig själv lite. Skönt.

Nu ska jag hälla i mig min kaffekopp medan jag kikar på skidskyttet.
Vad ska ni hitta på en dag som denna? :-)

Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 34 ♥

sv; Åh vad skönt att höra, ja tror det också. tycker tiden har gått galet fort men när det är riktigt nära kommer det nog gå riktigt långsamt.



Åh hoppas eran bäbis kommer ut snart då=)

Kram

2012-01-22 @ 16:06:39
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback