Ledig dag.

Idag är det min lediga dag och jag har redan tröttnat. Håller just nu på att få i mig lite frukost samtidigt som jag tittar på Grey's anatomy och just det här avsnittet var fasansfullt spännande! Att skriva dessa rader har ungefär tagit en halvtimme för att jag måste hänga med i svängarna, haha!
När frukosten sjunkit ner och Grey's är slut ska jag väl tvätta av ansiktet så jag piggnar till sen ska jag ta tag i pluggandet. Jag ska ju som sagt bli bäst i klassen och på onsdag kör vi igång med lektionerna igen. 

Snön ligger fortfarande kvar på marken men det lär den väl inte göra så värst länge till när det ska bli plusgrader igen. Allt jag vill är bara att slippa tö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback