List of 2012!

Här kommer listan över de saker jag vill uppnå under 2012:

  • FÖDA BARN (självklart!)
  • Få tillbaka min kropp (kroppen jag hade innan jag blev gravid)
  • Flytta till större bostad
  • Bli världens bästa mamma
Jag kommer säkert att komma på tusen nya saker, men inte värre än att jag uppdaterar listan! :-)

Just nu sitter vi och hejar fram Sverige till (förhoppningsvis) en vinst mot Polen i handbollen. 
Jag ska också snart ställa mig och laga lite mat, köttfärssås och spagetti bjuds det på idag vilken jag konstigt nog är väldigt sugen på!
Denna kväll kommer vi bara att vara hemma, vi kommer att spendera kvällen framför Gladiatorerna och sedan någon film. Bio valde vi att gå på i morgon men självklart är det fortfarande Hamilton som toppar listan över de filmer vi helst vill se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback