Pannkakor och snö.

Mätt och belåten av pannkakorna som P stekt. Jättegott var det och gravidsuget efter just pannkakor är nu borta med vinden! :-)

Här i Linköping har det börjar snöa och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Lite sent liksom, julen är redan förbi och den vita julen var den som jag verkligen ville ha. Nu känns det som om det kvittar. Tö vill jag inte ha, det är det värsta jag vet!

Idag är det 18 dagar kvar tills bebis är beräknad och jag längtar mer för varje dag som går. Jag kommer ihåg när vi plussade på stickan och beslutet att vi skulle bli föräldrar var taget, att man började räkna ner dagarna. Jag var en av dom lyckligaste på jorden och nu är det inte många dagar kvar tills att den människan som gör mig till världens lyckligaste ligger i mina armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback