Saved by the bell.

God morgon bloggen! ♥

Idag blev jag väckt på ett otroligt märkligt sätt; av att det plingade på dörren 06.49. Jag, i ren panik, flyger upp ur sängen och tar på mig morgonrocken och går in i köket medan P går och öppnar. Utanför står en av P's arbetskamrater. Min sambo har försovit sig. Jag är den som alltid brukar vakna och inte kunna somna om efter att hans klocka ringt men imorse ringde ingen klocka. Usch, för att bli väckt på det viset. Det är faktiskt inte bara P som bor här!

Jag fick ju i torsdags efter jobbet komma hem med feber men lyckades få bort den under fredagen med mycket vila och vätska. Nu sitter jag här och knappt kan andas för att jag är så förkyld, i.g.e.n. Suck. Jag hoppas verkligen att det går över snart. Jag är inte ett dugg sugen på att försöka föda med en näsa som är ur funktion. Även fast jag inte vill är det nog bäst att lillfisen stannar i magen tills jag är fit for fight igen. Endast 23 dagar kvar. 

Nu ska jag äta frukost sen ska jag sätta igång med lite husarbete innan det vankas jobb.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback