Strålande solsken.

Hej bloggen! ♥

Idag är det strålande väder här i Linköping. Hur underbart!? Vi ska snart gå ut i detta fina väder, jag och P, en liten promenad är ju något som aldrig skadar? Kanske kan man gå igång någon i magen när man ändå är ute, ihi.

I natt har jag sovit lika dåligt som föregående nätter men i natt har jag inte tyckt att jag gjort så mycket. Det är lördag och jag har fått sova och vila mycket nu på morgonen. Sen har jag legat och tänkt mycket i natt på att det enbart är 11 dagar kvar tills lillfisen är beräknad. På måndag är vi nere på endast EN siffra där vi tidigare började på tre. Helt otroligt. Äntligen är vi här och bebisen kan komma när som helst. Det har verkligen varit en underbar nedräkning och det har varit jätteroligt att förbereda allt inför ankomsten.
En annan nedräkning är ju att det bara är 10 dagar kvar tills jag fyller år, haha! Den nedräkningen glöms tyvärr bort, men det är dock förståligt ;-)

En bild på min karl från en promenad i höstas.

Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY*- Gravid v. 25

Skönt med promenad :-) Ja om alla dagar vore som idag här med strålande solsken och ca -3 grader och vindstilla skulle det vara underbart. Men nu längtar till våren och sommaren. Tänk så skönt att slippa klä på sig massa kläder! :-)



Trevlig kväll!



Kram

2012-01-14 @ 17:49:07
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback